Опубліковано: 22-01-2016
Шановні колеги
Ця інструкція стосується тих нотаріусів, хто отримав сертифікати в НАІС, іншим требе телефонувати в підтримку Телефон для довідок (автовідповідач, розподіл дзвінків): +38 044 481–49–20 Служба технічної підтримки користувачів: +38 044 481–49–27, support@irc.gov.ua
Після подачі заявки (підписаної електронним цифровим підписом) на електронну адресу edoc@irc.gov.ua ви отримали логін та пароль й файл завантаження, який необхідно встановити.
Після встановлення самого реєстру необхідно з офіційного сайту http://www.irc.gov.ua/ua/edr_users_notary з пункту 2 Ознайомитись з інструкціями зі встановлення програмного забезпечення ЄДР завантажити й зробити заміну файлу.
Після цього необхідно 2 власні сертифікати (НЕ КЛЮЧІ) надіслати на електронну адресу support@irc.gov.ua й на протязі доби ви отримаєте доступ до реєстру.
Помітили помилку в тексті? Будь-ласка, виділіть текст та натисніть Ctrl+Enter. Ми вдячні Вам за допомогу.